reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eppli - Eva Kubáňová

Eppli - Eva Kubáňová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

človek, dizajnér, axiológ, metafyzik :bytosť s otvorenými očami, hľadajúca pravdu o tomto svete, realite, či sne, v ktorom sa spoločne nachádzameviac na: http://eppli.sk Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

sila myšlienok, alebo ako sa dá jednoducho naučiť nadávať

Eppli - Eva Kubáňová

sila myšlienok, alebo ako sa dá jednoducho naučiť nadávať

Myšlienky sa nám zdajú byť celkom neškodné. “Veď čo? To som si len pomyslela.” Máme pocit, že tým, že ostávajú v nás a sú tým naším najintímnejším prejavom, nemôžu nám uškodiť, alebo nemôžu byť pre nás nebezpečné.

  • 20. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 923x
  • 0
utečenci, alebo opäť jedna veľká, nechutná manipulácia

Eppli - Eva Kubáňová

utečenci, alebo opäť jedna veľká, nechutná manipulácia

Uvažujem, koľko takéhoto masírovania ešte človek unesie. Kde je hranica súdnosti a kam mizne zdravý úsudok?

  • 11. sep 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 939x
  • 10
bomba v rannom trolejbuse, alebo čo dokáže davová psychóza

Eppli - Eva Kubáňová

bomba v rannom trolejbuse, alebo čo dokáže davová psychóza

Spomínam si na zdanlivo kľudné ráno, kedy som pri príjemne hrejivom vychádzajúcom slnku cestovala do školy.

  • 12. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 187x
  • 2
to najlepšie čo doma máme, či azda, kde je kúzlo fotoobjektu

Eppli - Eva Kubáňová

to najlepšie čo doma máme, či azda, kde je kúzlo fotoobjektu

Občas sa nám dejú veci, ktoré nás dokážu zaraziť, či dokonca pobúriť, hodnotiac ich vo svojom spektre vedomia. No občas sa pri nich zastavíme a zrazu pochopíme niečo, čo sme predtým nevideli.

  • 22. júl 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 737x
  • 0
rytmika, ktorá lieči

Eppli - Eva Kubáňová

rytmika, ktorá lieči

Deň čo deň, minútu čo minútu mi do duše, uší vstupujú rôzne zvuky. Od slov, ruchov, rachotu strojov, až po zvuky zveri. Neustále čomusi načúvam.

  • 15. júl 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 481x
  • 0
reklama
všetko čo robíme, robíme z lásky

Eppli - Eva Kubáňová

všetko čo robíme, robíme z lásky

Noc pred odletom z Indie, som mala zvláštny sen. Snívalo sa mi, že som zaspala a zmeškala let. Bola som veľmi nešťastná, plakala som a vystresovane i zmätene som sa pokúšala nájsť náhradné riešenie.

  • 14. júl 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 618x
  • 0
konať dobro v nevedomí, vedie na škodu vecí

Eppli - Eva Kubáňová

konať dobro v nevedomí, vedie na škodu vecí

Nikdy nezabudnem, ako mi do hlavy vletela veta, že som altruista. V prvom momente som si len rýchlo evokovala, čo všetko môže tento výraz obsahovať, no príval slov, ktoré na mňa dopadali ako studený jarný dážď, ma len utvrdzoval.

  • 10. júl 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 669x
  • 3
nevšímavosť? alebo to, čo som nevidela a každý áno

Eppli - Eva Kubáňová

nevšímavosť? alebo to, čo som nevidela a každý áno

Neviem čím to je. Zdanlivo by sa dalo povedať, že nevšímavosť, no posúďte sami. Nepatrím k tým, čo by sa málo pozerali okolo seba a nariek tomu sú veci, ktoré asi nechcem vidieť.

  • 9. júl 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 490x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu